Vdekja e perėndisė (Zotit), njėra nga tri temat e mėdha tė tij, ėshtė pasojė e qėndrimit negativ te Niēes ndaj sferės se kėrkesės, ndaj moralit tradicional dhe metafizikės platonike. Vdekja e perėndisė ėshtė pėrfundimi i se vėrtetės historike nė tė cilėn bota ėshtė bėrė pėrrallė, kurse njeriu i tjetėrsuar nė atė botėn tjetėr dhe mbinjerėzore, prandaj me kėtė demaskohet edhe ajo qė ėshtė ideale, e lartė, e pastėr, morale, mbinjerėzore si ,,njerėzore dhe tepėr njerėzore". Vdekja e perėndisė, negacioni i asaj bote tjetėr qė do tė donte tė ishte mbi njeriun, ėshtė lindja e mbinjeriut. Kėtė vdekje e njohin tė gjithė qė pėrnjėmend jetojnė ne histori, tė gjithė pėrpos plakut tė ēuditshėm nga Zarathustra qė jeton dhe murmuron nė pyll, qė jeton vetėm nė natyrė si pjesė e natyrės dhe pėr kėtė arsye, nė tė vėrtetė, jeton jashtė historisė. Historia botėrore nuk ėshtė me tė folur i hyjnisė por ėshtė e shtruar nė vetveten, e me kėtė ėshtė vėnė ne pyetje edhe mendimi i krishterė pėr njėafatshmėrinė e ngjarjes njerėzore si pėrparim i vazhdueshėm drejt qėllimeve tė fundit qė ka zgjidhjet kyēe tė veta nė disa fasa themelore tė historisė. Historia e drejtuar nga vullneti i perėndisė dhe profetėt e tij, pas dy mijė vjetėsh arriti deri ne pikėn e vet mė tė ulėt dhe prandaj u bė njė kthesė kaq radikale. Me vdekjen e perėndisė, pra mohohet ideja mbi pėrparimin e vazhdueshėm nga e cila del filozofia e gjithmbarshme e historisė sė metafizikės evropiane. Por ai gjithashtu e mohon tezėn se e vėrteta e mirėfilltė e njeriut ėshtė shpirti, e jo trupi. Por kur pohonte se iluzioni mė i madh ėshtė pėrbuzja e trupit, Niēeja megjithatė nuk e pėrkrahte ndonjė tezė biologjistike. Trupi nuk ėshtė menduar si organizėm filozofik, por ai, si kundėrparim i parimit transmundan shpirtėror, inteligjibil, te krishterė, ėshtė simptom dhe simbol i sjelljes ndjenjore-mendore te njeriut, e vėrteta e tij autentike njerėzore, ,,trupore". Shpirti, pėrkundėr kėsaj, ėshtė vetėm ,,armė dhe lodėr" e trupit tė kėtillė, megjithėse shpesh herė mendohet se ėshtė zotėrues absolut i tij. Shpirti ėshtė parcialitet, kurse trupi totalitet i ekzistencės njerėzore. Gjithsesi, njeriu qė nuk ka forcė qė nėnshtrimin ta shndėrrojė ne fuqinė e sjelljes, nuk mund ta pranojė vdekjen e perėndisė. Vetėm me vdekjen e perėndisė, nė tė vėrtetė, njeriu edhe mund tė bėhet mbinjeri. Prandaj ka vdekur perėndia qė njeriu te mund tė sundojė, e kėtė sundim e mundėson shkalla e lartė e vullnetit pėr fuqi. Prandaj vulineti pėr fuqi ėshtė konsekuencė e drejtpėrdrejtė dhe e parė e vdekjes sė perėndisė. Sepse, para perėndisė, si para abstraksionit me tė lartė, te gjithė jemi te barabartė, meqenėse jemi njėsoj tė vegjėl. Para perėndisė jemi tė pafuqishėm, nuk kemi vullnet pėr fuqi, perėndia i ka futur nė vetvete tė gjitha fuqitė tona, i ka thithur tė gjitha energjitė tona, para tij bėhemi qenie tė zbehta, abstrakte, pa diferencime. Por, perėndia ka vdekur. Ne atė ēast te gjithė ishim te barabartė, prandaj Zaratustra vdekjen e perėndisė ua rekomandon te gjithėve, ne mėnyrė qė te tė gjithė ta zbulonte fuqinė e fshehur, megjithėse tė gjithė e sidomos ata te pafuqishmit nuk dėshirojnė ta dėgjojnė. Me vdekjen e perėndisė njėkohėsisht bartet e tėrė fuqia nė njeriun. Por pikėrisht atėherė tregohet se si personalitetet autonome qė nuk mund tė fshihen mė pėr ndonjė fuqi mė tė lartė heteronome nuk janė tė barabarta, nuk mbajnė ne vetė shkallėn e njėjtė tė vullnetit pėr fuqi. Prandaj edhe bėhet diferencimi: ndahen tė pafuqishmit, turma, ,,tufa" qė dėshiron qė ta udhėheqin tė tjerėt, qė kėrkon barinj tė rinj dhe paraqitet mbinjeriu, njeriu qė sundon dhe nė tė cilin sundon vullneti i tij pėr fuqi. Vullneti pėr fuqi triumfon nė parimin e mosbarazisė, kurse ,,barazia thėrret pėr barazi pikėrisht pėr shkak tė pafuqisė.