| Albania.123.st
|
Mirė se vini nė forumin "www.Albania.123.st". Ju dėshirojm argėtim tė kėndshėm, kaloni sa mė mirė nė mesin tonė. |
|
| F60″, sfida e re e Ferrarit | |
| | Autori | Mesazh |
---|
Leonita Administrator
Numri i postimeve : 2988 Location : United Kingdom Registration date : 30/03/2008
| Titulli: F60″, sfida e re e Ferrarit 9/2/2009, 15:56 | |
| F60″, sfida e re e Ferrarit Kokėkuqja ka prezantuar dje makinėn, me tė cilėn do tė garojė nė kampionatin e ardhshėm tė Formulės 1Prezantohet nė internet Ferrari i ri pėr Botėroin 2009 tė F1-shit. Quhet F60, aq sa pjesėmarrjet e Ferrarit nė edicionet e kampionateve botėrorė. Mė pas, aksioni kalon nė Muxhelo, ku bėhen xhirot e para nė pistė. Nė orėn 10.35, zhurma e motorit 056 tė makinės sė re thyen heshtjen e bokseve.Nė orėn 10.55, nėnkampioni i botės, Felipe Masa, del sėrish nga bokset, duke bėrė njė xhiro tjetėr. Jam i emocionuar, por njėkohėsisht i kėnaqur qė e nxjerr nė pistė pėr herė tė parė. Me rregullat e reja, prisja njė makinė ndryshe, si dhjetė vjet mė parė, me krahė tė gjera. Tė them tė drejtėn, u befasova. Gjeta njė F.60 tė vogėl, shumė kompakte dhe simpatike. Ky ėshtė mendimi i brazilianit Felipe Masa. | |
| | | Leonita Administrator
Numri i postimeve : 2988 Location : United Kingdom Registration date : 30/03/2008
| Titulli: Re: F60″, sfida e re e Ferrarit 9/2/2009, 15:56 | |
| PROJEKT I RI - F60 e re nuk ėshtė evolucion i F2009-s, por njė projekt i ri. Drejtori teknik Aldo Kosta ka shpjeguar: Kėtė vit kemi pasur ndryshime tė shumta. Nuk mund tė flitet pėr evolucion, por pėr njė makinė tė disenjuar tė nisė nga fillimi. Eshtė fryt i shumė ndryshimeve nė rregullore, falė futjes sė teknologjisė sė re, si Kers o, ose nga dėshira e Federatės pėr tė pasur mė shumė spektakėl dhe parakalime. Aerodinamika ėshtė bėrė nga e para, ashtu si gomat. Aerodinamika e makinės nuk lidhet fare me atė tė modelit tė vjetshėm. | |
| | | Leonita Administrator
Numri i postimeve : 2988 Location : United Kingdom Registration date : 30/03/2008
| Titulli: Re: F60″, sfida e re e Ferrarit 9/2/2009, 15:56 | |
| KERSI - Nė krye tė departamentit tė motorėve ėshtė francezi Zhill Simon. Grupi i tij ka qenė ndoshta ai qė ka hasur vėshtirėsitė mė tė mėdha nė futjen e sistemit tė ri tė rikuperimit tė energjisė kinetike (Kers). Tė rejat pėr motorėt mė 2009-n janė dy: modifikimi i motorit pėr tė pranuar Kers in, pastaj rregulli qė thotė se ēdo pilot do tė ketė 8 motorė nė vit. Kjo do tė thotė qė njė motor duhet tė rrojė dy herė mė shumė, rreth 2 500 km me xhiro tė ulura nė 18 000 pėr minutė. Kers i ėshtė njė sistem elektrik qė Ferrari e ka zhvilluar me Magneti Marelli, njė projekt qė ka pėrfshirė tė gjitha repartet tona. Kemi pasur shumė vėshtirėsi, por i kemi lėnė pas, falė shpirtit tė skuadrės, - ka thėnė Simon. | |
| | | Leonita Administrator
Numri i postimeve : 2988 Location : United Kingdom Registration date : 30/03/2008
| Titulli: Re: F60″, sfida e re e Ferrarit 9/2/2009, 15:58 | |
| AERODINAMIKA - Pėr sa i pėrket aerodinamikės, sfidat e mėdha i kanė takuar Nikolas Tombazisit, inxhinierit grek qė i ka habitur tė gjithė pėr zgjidhjet interesante qė shmangin kufizimet e vėna nga rregullat, si pėr shembull mbėshtetėset e pasqyrave, tė cilat nisin nga fundi i anėve dhe shėrbejnė si devijues tė fluksit tė ajrit. Tombazis ka shpjeguar mė tej karakteristikat e F60 s: Rregullat e reja na kanė kufizuar shumė, nė lidhje me aerodinamikėn, ndoshta kanė qenė ndryshimet mė tė mėdha qė kemi bėrė. Aerodinamika tani ka ndėrruar fluksin e ajrit pėrreth makinės. Krahu i pėrparmė ėshtė shumė mė i madh, skajet e sė cilės madje futen pak nga brenda, drejt gomave. Pastaj kemi eliminimin e shumė shtojcave dhe makina ėshtė mė e thjeshtė nė formė. E kemi ribėrė karrocerinė, sipas rregullave tė reja. Krahu i pasmė ėshtė mė i ngushtė, duke qenė mė qendror pėr makinėn dhe ėshtė riprogramuar plotėsisht. | |
| | | Leonita Administrator
Numri i postimeve : 2988 Location : United Kingdom Registration date : 30/03/2008
| Titulli: Re: F60″, sfida e re e Ferrarit 9/2/2009, 15:58 | |
| Skeda teknike Komponentė-bazė tė F60″-s Ja tė dhėnat teknike tė F60-s, makina e re e Ferrarit pėr Botėrorin e Formulės 1
Telajoja e makinės - Material i pėrbėrė nga fibrat e karbonit nė formėn e hojeve. Marshet - Diferenciali ėshtė autobllokues dhe ka komandė gjysmautomatike sekuenciale, me kontroll elektronik tė ndėrrimit tė shpejtėsisė. Shtatė marshet, plus indietroja. Frenat Frenat nė disk ventilohen vetė dhe janė prej karboni Brembo. Pesha Vetura me ujė, karburant dhe pilot peshon 605 kg. Gomat - Rrotat Bbs (para dhe mbrapa) janė 13 she. Kers i - Kers i ėshtė projektuar nga Ferrari, nė bashkėpunim me Magneti Marelli. Motori - Motori, me siglėn 056, ka tetė cilindra nė bllok prej alumini, me V 90 gradė dhe 32 valvola. Shpėrndarja ėshtė pneumatike. Cilindrata totale ėshtė 2398 cm kubė. Pesha 95 kg. Injektimi elektronik digjital ėshtė Magneti Marelli, ndezja elektronike Magneti Marelli. Benzina Benzina ėshtė Shell V Power Ulg 66L/2, lubrifikanti po Shell. | |
| | | Sponsored content
| Titulli: Re: F60″, sfida e re e Ferrarit | |
| |
| | | | F60″, sfida e re e Ferrarit | |
|
Similar topics | |
|
| Drejtat e ktij Forumit: | Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
| |
| |
| |
|