Albade.com
Pėrshendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma nė faqen tonė, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund tė identifikoheni qė tė merrni pjesė nė
diskutimet dhe temat e shumta tė forumit tonė.

- Nė qoftė se ende nuk keni njė Llogari personale nė forumin tonė, mund ta hapni njė tė tillė duke u Regjistruar
-Regjistrimi ėshtė falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

Me Respekt dhe Kėnaqėsi:
Staffi i Forumit Albania Server Forum

Vizitor tė nderuar dhe tė rrespektuar nėse dėshironi qė pop login tė mos shfaqet klikoni butonin DO NOT DISPLAY AGAIN
Albade.com
Pėrshendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma nė faqen tonė, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund tė identifikoheni qė tė merrni pjesė nė
diskutimet dhe temat e shumta tė forumit tonė.

- Nė qoftė se ende nuk keni njė Llogari personale nė forumin tonė, mund ta hapni njė tė tillė duke u Regjistruar
-Regjistrimi ėshtė falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

Me Respekt dhe Kėnaqėsi:
Staffi i Forumit Albania Server Forum

Vizitor tė nderuar dhe tė rrespektuar nėse dėshironi qė pop login tė mos shfaqet klikoni butonin DO NOT DISPLAY AGAIN
Albade.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Albade.com

PortalPortal  RegjistrohuRegjistrohu  ForumForum  Latest imagesLatest images  KėrkoKėrko  identifikimiidentifikimi  
Mirė se vini nė forumin "www.Albania.123.st". Ju dėshirojm argėtim tė kėndshėm, kaloni sa mė mirė nė mesin tonė.

Industry

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Admin
Administrator
Administrator
Admin

Male
Numri i postimeve : 3223
Job/hobbies : I Don't now
Humor : I Don't now
Registration date : 12/11/2007

Industry Empty
MesazhTitulli: Industry   Industry Icon_minitime26/9/2010, 17:10

Industry

Industry 1210413831-indThe communist governments policy of rapid industrialization, aimed at making the country as self-sufficient as possible, has led to the creation of a relatively modern multibranched industry.

That industry now generates more than half of the national income, with priority given to the exploitation of the country's considerable natural resources. Albania is the world's third largest producer of chromium. Electrification of the entire country was completed in 1971, and within two decades Albania was exporting electricity to several surrounding countries.

Albania processes most of its minerals domestically. Machinery and industrial equipment sufficient to outfit complete factories and plants are produced domestically, and the country has a well-developed engineering industry. Besides selling hydroelectricity abroad, Albania exports oil and petroleum products.

Despite this progress, Albania experiences difficulties in industrial production, particularly in the extraction of oil and the production of electricity. The exploitation of natural resources has been hampered by obsolete machinery and equipment, a lack of technical expertise, poor organization, and an inability to fully assimilate imported technology.

Also, because most state investment has gone into heavy industry, the economy is unable to meet the population's demands for various consumer goods.

« Back
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://albania.123.st

Industry
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Albade.com :: Tė ndryshme :: Albania - The Land of the Illyrians-
Kėrce tek: