Mbrėmė nė Top Channel, DigitAlb e DigitAlb Mobile, nisi reality-show i famshėm, Big Brother, drejtuar nga prezantuesja e njohur, Arbana Osmani. Formati qė serviret ėshtė ai origjinali qė gėzon njė famė tė jashtėzakonshme nė botė, qysh nga fillimet e tij nė vitet 90 nė Holandė. Nė Top Media, ai vjen me asistencė tė kompanisė Endemol qė ka tė drejtat e kėtij reality-show, ndėrkohė qė patenta pėr realizimin e tij ėshtė blerė nga Top Channel.
Mbrėmė u ul perdja dhe u shua misteri i pjesėmarrėsve. Ata janė 14 gjithsej, 7 femra e 7 meshkuj qė variojnė nga 20 deri nė 45 vjeē. Ditė pas dite e javė pas jave, ata do tė bėhen tė njohur pėr publikun deri nė imtėsi e pa dyshim qė me temperamentin dhe formimin e tyre, do jenė pjesė e njė spektakli qė do tė zgjasė 99 ditė. Nė gati tre muaj, ata do tė sprovohen nė shumė forma, ku mė kryesorja ėshtė ballafaqimi dhe jeta me njėri-tjetrin. Do ketė miqėsi, aleanca, afinitete, por dhe pėrplasje, antipatia, kundėrshti e mospėrputhje.
Duke llogaritur qė tė gjithė do merren me njėri-tjetrin nė mungesė tė televizorit, celularit, librit e deri dhe orės sė dorės, burgu qė do tė krijohet do ti shndėrrojė ata nė heronj ose viktima. Dhe kėtė, do ta pėrcaktojnė ata me njėri-tjetrin, ose do tė ketė dhe prej atyre qė e do zgjedhin me vullnet (pėr tė qenė viktimė), duke u larguar vetė nga shtėpia. Lloji i kėtij reality-show i pėrmban tė gjitha ekstremitetet.
Nė thelb, Big Brother, ėshtė njė laborator psikologjik ku nė fund ajo qė kėrkohet tė dihet apo tė njihet pėr ēdo konkurrues, ėshtė koeficienti i lartė i vitalitetit ku pėrfshihet durimi, aftėsia komunikuese; pėr tė folur ose heshtur, pėr tė pėrballuar provokime ose pėr tu bėrė i dashur pėr tė gjithė. Ėshtė pra njė lloj minijete qė konturohet brenda disa hapėsirave tė ngushta dhe ku me hir e pahir tė ofrohet njė fat, mbi tė cilin duhet tė ngadhėnjesh. Nė rastin konkret pėr tė fituar 50 mijė euro, qė ėshtė ēmimi i vėnė pėr atė qė do tė mbetet i fundit nė shtėpi.
Ambientet e Big Brother janė rreth 20m metra katrorė dhe nė to ka njė soxhorno, banja, disa dhoma dhe njė kopsht. Llogaritet qė kostoja e organizimit tė Big Brother Albania nė bashkėpunim mes Top Media e kompanisė sė njohur Endemol, tė ketė shkruar nė rreth 2 milion euro. Sipas organizatorėve, standardet e realizimit janė mė tė lartat pa asnjė diferencė mė ato qė aplikohen nė disa vende tė botės pėr reality-shoė-n nė fjalė.
Pjesėmarrėsit e atyshėm janė pėrzgjedhur nga katėr audicione, nė mes tė mbi 2 mijė e 500 aplikantėve nga Shqipėria, Kosova, Maqedonia e disa vende tė Evropės ku ka shqiptarė. Janė zgjedhur duke parė tek ata karakteristikat e veēanta dhe shprehitė e ndryshme.
Ēdo tė shtunė nė mbrėmje, nga ora 20.45 e deri nė orėn 23.30, nė njė spektakėl tė drejtuar nga Arbana Osmani, siē publiku e ndoqi mbrėmė, do tė eliminohet nga njė konkurrent. Votimi pėr ta do tė jetė me sms nga publiku, pasi dy prej tyre tė jenė nominuar pėr tu larguar nga shtėpia nga deklarimet e njėri-tjetrit nė mėnyrė tė fshehtė.
E gjithė jeta e atyshme pėr 99 ditė e net me radhė, do tė jetė e vėzhguar nga 60 telekamera. Ndėrsa transmetimi do tė realizohet me anė tė dy regjive. Nga pikėpamja e teknologjisė sė realizimit dhe transmetimit, gjithēka i pėrket fjalės sė fundit, thonė organizatorėt.
Sakaq, publiku mund ta ndjekė Big Brother nė dy kanale nė DigitAlb e DigitAlb Mobile, si dhe nė Top Channel ēdo ditė nga ora 17.55 e deri nė orėn 18.05, ku do tė serviret pėr publikun njė ekstrat i zhvillimeve ditore.
Reality-shoė Big Brother, konsiderohet si ndėr mė tė suksesshmit nė botė me njė shikueshmėri rekord. Nė Shqipėri atė e sjell pėr herė tė parė Top Media. Nė kėtė mėnyrė, kjo kompani shėnon njė tjetėr arritje tė madhe nė fushėn e produksioneve televizive dhe spektakleve.
Tė dhėna
Cmimi i parė i Big Brother Albania, ėshtė 50 mijė euro
Kostoja e organizimit tė kėtij reality-show mes Top Medias e kompanisė Endemol, ka shkuar nė rreth 2 milion euro
Ambientet e Big Brother Albania, janė rreth 2 mijė metra katrorė
Standartet e teknologjisė audiovizuale tė realizimit dhe transmetimit, janė tė fjalės sė fundit
Janė 60 telekamera qė rrokin ccdo aspekt tė lėvizjeve brenda nga ana e konkurrentėve, tė lidhura me dy regj