Albade.com
Pėrshendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma nė faqen tonė, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund tė identifikoheni qė tė merrni pjesė nė
diskutimet dhe temat e shumta tė forumit tonė.

- Nė qoftė se ende nuk keni njė Llogari personale nė forumin tonė, mund ta hapni njė tė tillė duke u Regjistruar
-Regjistrimi ėshtė falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

Me Respekt dhe Kėnaqėsi:
Staffi i Forumit Albania Server Forum

Vizitor tė nderuar dhe tė rrespektuar nėse dėshironi qė pop login tė mos shfaqet klikoni butonin DO NOT DISPLAY AGAIN
Albade.com
Pėrshendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma nė faqen tonė, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund tė identifikoheni qė tė merrni pjesė nė
diskutimet dhe temat e shumta tė forumit tonė.

- Nė qoftė se ende nuk keni njė Llogari personale nė forumin tonė, mund ta hapni njė tė tillė duke u Regjistruar
-Regjistrimi ėshtė falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

Me Respekt dhe Kėnaqėsi:
Staffi i Forumit Albania Server Forum

Vizitor tė nderuar dhe tė rrespektuar nėse dėshironi qė pop login tė mos shfaqet klikoni butonin DO NOT DISPLAY AGAIN
Albade.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Albade.com

PortalPortal  RegjistrohuRegjistrohu  ForumForum  Latest imagesLatest images  KėrkoKėrko  identifikimiidentifikimi  
Mirė se vini nė forumin "www.Albania.123.st". Ju dėshirojm argėtim tė kėndshėm, kaloni sa mė mirė nė mesin tonė.

National Museum Onufri - Berat

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Admin
Administrator
Administrator
Admin

Male
Numri i postimeve : 3223
Job/hobbies : I Don't now
Humor : I Don't now
Registration date : 12/11/2007

National Museum Onufri - Berat Empty
MesazhTitulli: National Museum Onufri - Berat   National Museum Onufri - Berat Icon_minitime26/9/2010, 15:51

Tel. 355.0(32)32248
Visiting hours: 8°°-16°°.
Holiday: Monday.
From May to September, visiting hours are: 8.00-13.00; 16.00 – 19.00

National Museum Onufri - Berat N_M_Onufri_big

National Museum Onufri is located in the center of the inhabited quarter in Berat medieval castle. This museum contains a rich iconografic collection and some religious service items. It is organised in Virgin Mary cathedral, built in 1797 on the foundation of an older church with the same name.

It bears the name odf the most remarkable albanian painter, Onufri, who left a very rich fund of iconographic creation.

National Museum Onufri - Berat N_M_Onufri1_big

This museum complex of the main nave, the altar area, and a serious of auxiliary one-storey rooms in the north and two storey ones in the west. The construction is distinguished for its high altitude, representing an important version of the cult architecture in the period from the 13 th to the 19 th century.
The museum has three main halls, where the best works of the above –mentioned and others authors are displayed.

National Museum Onufri - Berat N_M_Onufri2_big

Apart from the icons exhibited in the museum, the icon placed in the golden church iconostasis, made by the painter Joan Cetiri, comprise a particular series.
Some textile and metal objects are displayed in glass cases, which give evidence of a very high level handicraft tradition of Berat region.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://albania.123.st

Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1